Happy Mother's Day to sumer ibu² di seluruh dunia ni.
Arini aku bgn tdo agak lambat sikit. bkn sbb aper..tp mls ya rabbi. terjaga kol 8 lebih, then 10 lebih then 12 lebih..then kol 3 baru membangkitkan diri. bangkit tu, rasa sedih jer..yelah..setiap thn, sejak Princess pandai menulis dan buat card, dia akan buat 1 card utk aku, tp arini..x der pun, selalunyer, tgh mlm semlm dah ader org wish happy mother's day..tp last nite..sumer org cam lupe jeer. sedih lah. then aku start mengomel..sambil kemas mana yg patut..sedih lagi ni..sbb x der org wish..last² aku senyap jer..mls dah nk mengomel. penat! huhu
Then, terajin lak..masak utk dinner..dah x der org nk ajak kuar mkn to celebrate..aku pun masak lah..masak nasik, lemon chicken, buttered prawns n stir fried mix vege. sebelum start tu, Princess pass card mother's day yg dia buat pg tadi. dlm tu dia tulis, " Happy Mother's Day! Today , I will be singing "The Best Day" by Taylor Swift. I hope you'll like it. I love you, Mummy!!!p.s remember to look at the back of the card. By, Me....."
I was crying when i heard her singing that song. Its the best mother's day ever!
Here I'd like to share that song with u guys. So..Enjoy!
Till next entry..
cheers!!
noreez™
No comments:
Post a Comment